10 DEC

Heej!
Har sovit jättelänge idag, superskönt faktiskt!

Ska snart iväg och handla tänkte jag... mest mat alltså, jag ska försöka ge mig själv köpstopp, efter skorna och löshåret jag beställde igår... eller just har en julklapp kvar som ska inhandlas!

Men i övriigt får de va köpstopp... har ju tänkt köpa en redig laptop i mellandagarna så jag ska försöka hålla i mina slantar! Såhär ser jag ut just nu iaf, försökte ta en bra bild via min webcam  men den tyckte de va för mörkt i köket... yeye

Chillar med min mjuka baseball-tröja, eller va de nu kallas. De e så mysiga tycker jag (: ajja nu iväg till stan, senare: spela wii och få besök av två vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0