22 DEC

Heej!
Hoppas allt e bra med er

Tänkte snart gå ut på stan, tänkte nog besöka Odenplan och sätta mig på något fik å läsa lite... wasastan/kungsholmen är nog min favoritdel av Stockholm, och ändå spenderar jag inte så mycke tid där längre nu när jag bor på södra sidan... brukade träna där, gick i skolan där, och jag vill bo där, i framtiden då jag blivit rik och kan köpa en lägenhet! Dessutom nära till pendeltåget mot Bålsta och på den linjen bor många av mina vänner och min familj

Underbara Emma som jag bor med flätade i mitt löshår imorshe när hon kommit hem från jobbet, de blev väldigt fint men just nu är de inte inklippt så de ser fortfarande lite poo ut när jag har de utsläppt... får gå med fläta idag? Brukar sällan ha de men de funkar...
De får lov att duga! Visst e jag gullig på sista bilden där de ser ut som att jag har ganska lång panna?? Egentligen ganska retig oestetisk bild, men jag tyckte jag såg så söt ut så jag ville publicera den ändå, palla va gorgeous hela tiden?^^

Ska också träffa en vän till mig som inte varit i Stockholm på heeela hösten(!!) on är hemma nu över jul och nyår och det ska bli sååå kul att få spendera lite tid med henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0