GÅVOR

Nu när klapparna är öppnade kan jag äntligen avslöja för er här på bloggen vad jag gav min familj i år!
Till min lillebror gav jag en laddningsstation till hans ps3-kontroller. Jag visste att han hade önskat sig de
Till min pappa gav jag en dvd med eld på... tro det eller ej men han har pratat om denna väldigt länge nu. Det är alltså en dvd som gör tvn till en "eldstad", med ljud... utan värme dock. Haha - stämningsfullt tänker vissa. "Vi har en öppen spis på nedre våningen" tänker jag. Anyway, god jul!
Till min mamma gav jag dels ett usb-minne som ser ut som en nyckelpiga, dels lite exlusivare chokladpraliner, hon älskar mörk choklad!
Nu sitter övrig familj och tittar på tv, jag och mamma ska snart köra hem min morfar till sig. Skriver mer senare eller imorgon. Då ska jag upp tidigt och susa till Elgiganten och kolla in mellandagsrean, mamma ska köpa en ny tv om vi hittar någon prisvärd!

Hoppas du haft en fantastisk dag, oavsett vad du valt att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0