GOD GÄRNING

En bekant till mig som jag träffat via facebook-seminarierna jag gått på via mitt jobb pysslar också med en facebook-sida som heter God gärning. Det är en sida som har till syfte att uppmuntra människor att göra goda gärningar och att sprida lite glädje och värme. Han har massamassa olika klipp med citat med människor som säger något om detta. God gärnings facebook-sida kommer du till genom att klicka på länken här!

Tidigare i höstas var jag med och spelade in lite citat om kärlek och godhet och de ligger nu på youtube. Jag länkar nåra de små klippen där jag är med som finns upplagda nedan:


Lite töntigt kanske vissa tycker? De e ju förvisso lite amerikanskt cheesy, men jag gillar de Sen behövde jag definitivt börja jobba på min youtube-ångest, de håller ju inte när man e artist right?^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0