GOTT SNACKS

Jag har precis gjort ett (enligt mig) jättegott snacks till mig och min familj. De e jätteenkelt att göra och blir verkligen supergott. Jag vet inte vad dom heter, men vi kan väl kort och gott kalla de för getost-och-honung-snacks, eller någe sånt?
Man köper något litet snacksbröd med neutral smak, honung (jag föredrar denna ekologiska kravmärkta blomsterhonung, men alla har ju sina favoriter...)
Ta sedan chevreost, getost. Lägg ut "bröden", ta en klick honung, lägg på osten. Osten limmas fast av honungen så den inte åker av. Smaka dig fram till hur mycket honung och hur mycket ost du vill ha. Jag brukar ta så att ca halva "kexet" är täckt av honung/alt ett tunnt lager över hela. Dom ser inte så mycke ut för världen men dom är verkligen supergoda:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0