HAVE URSELF A MERRY LITTLE XMAS

Jag tycker över lag väldigt mycket om julmusik, och jag kan omöjligt välja någon favorit. Men i topp 5 finns nog denna låt allt med. Have yourself a merry little christmas tycker jag är en fantastiskt vacker jullåt. Det jag tror gör att jag är extra förtjust i den är att den handlar om att julen är en tid för gemenskap och kärlek, samtidigt som man själv kan ge sig julstämning genom att rikta sina tankar mot minnen och drömmar av goda ting. Din jul är inte beroende av andra människor, du kan ha en egen liten jul just nu för dig själv... det är fint. Det händer att jag heta sommardagar går ner i vår svala källare och lyssnar på den, för att den är så vacker, och för att jag älskar julen så mycke...
Här framförs den av Christina Aguilera och Brian Mcnight - fantastiskt framträdande för alla oss som gillar krämig pop 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0