HELGEN

Heej!
Vilken härlig helg jag har haft! Igår kom två vänner över och vi drack lite vin och snacka massa - hur urhärligt som helst! Idag har jag haft en segdag och sov väldigt länge. Sen åkte jag iväg till Enköping för att va med en kompis och min brosha, vi lagade mat (läs: min kompis laga mat som vi alla sen åt^^) och kollade på Karatefylla - ett helt stört program som va askul! Tyckte jag i alla fall nu när jag e såhär söndagsseg, haha^^

Nu e jag hemma hos min mamma och chillar... ska snart ner och basta tänkte jag innan jag går å lägger mig. Juste här e lite bilder på mig från igår då jag hade den här "munken" i håret så jag kan göra en jättefin hårbulle!

Fiiint vaa?
Jag tycker de börjar märkas att jag tränat massa zumba med, äter mycke bättre och har fått tillbaka lite fyllighet i mitt ansikte, samtidigt som min mage verkligen börjar bli vältränad och jag orkar såå mycke mer! Har fått väldigt bra kondis - å de e så härligt att känna sig vältränad! Orkar mycke mer, har bättre hy osv! Jag mår verkligen mycke bättre mentalt när jag är fysiskt aktiv...

Nu ska jag basta, hoppas ni haft en fantastisk helg!


Kommentarer
Postat av: Billie

Haha, älskar att du fick med mina tjocksockar på bild :D

2011-12-13 @ 02:40:23
URL: http://visionsofbillie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0