MAT OCH BAK

Glad 4 advent allesammans!
Äntligen börjar julstämningen infinna sig i mitt hjärta. De har varit en liten seg adventstid för mig och har inte haft sådär jättestarka julkänslor hittils... men idag ska det julbakas hemma hos mamma och fixas! Jag har precis gjort lite soppa till familjen, och hittade dessutom en jättebra kokosnöt när jag var och handlade! Har letat länge nu efter en awesome kokosnöt som jag haft cravings på - och äntligen har jag hittat den! Drack precis kokosjuicen, mm, och tänkte snart gå ut i garaget och knäcka den... gillar du kokosnöt?? Tycker de e så härligt att tugga på, de krasar liksom på ett speciellt sätt, de e inte alls samma sak som med kokosflingor...
Nu sitter jag och relaxar med en kopp te framför datorn. Snart ska jag baka finska julstjärnor och knäck - sen ska jag nog slå mig ner vid datorn igen och kolla på Svenska hjältar-galan som jag tyvärr missade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0