MUSIK

MUSIK
De va länge sen jag gav er en update på musikfronten - det betyder inte att det inte händer något, men det är en del hemlighetsmakeri i musik och jag kan inte låta er tjuvlyssna på låtar som inte är hundra klara och inga deals e gjorda på när och hur de ska publiceras osv osv. Som ni vet var jag i Oslo för ett tag sen och spelade in lite musik. Den och mer är på gång, men tyvärr kan jag inte skriva om det här...
Men jag känner mig lycklig och hoppfull inför min musikframtid, den känns ljus! Efter slit och knåp börjar jag tillsammans med Stefan som jag gör musik med just nu närma oss fantastisk musik, precis sån jag känner för att göra för stunden!
En annan sak jag kan berätta är att jag också har funderat på att jobba lite mer inom media, kanske bakom kameran, på olika projekt som jag känner att kommer ge mig mycke energi och brancherfarenhet. Jag har också planer på att själv börja göra musik, och tänker om ekonomin tillåter införskaffa lite program, keyboard som funkar bra tillsammans med min nya dator jag också tänker köpa. Mick har jag redan. Jag skriver ju mina egna texter, men jag känner att detta är en bra tid i mitt liv då jag känner mig nyfiken på att börja skapa musiken från grunden i datorn. Vi får se hur det går, men jag känner mig nyfiken och förväntansfull inför det och det är en bra start
De va länge sen jag gav er en update på musikfronten - det betyder inte att det inte händer något, men det är en del hemlighetsmakeri i musik och jag kan inte låta er tjuvlyssna på låtar som inte är hundra klara och inga deals e gjorda på när och hur de ska publiceras osv osv. Som ni vet var jag i Oslo för ett tag sen och spelade in lite musik. Den och mer är på gång, men tyvärr kan jag inte skriva om det här...

Men jag känner mig lycklig och hoppfull inför min musikframtid, den känns ljus! Efter slit och knåp börjar jag tillsammans med Stefan, som jag gör musik med just nu, närma oss fantastisk musik, precis sån jag känner för att göra för stunden!

En annan sak jag kan berätta är att jag också har funderat på att jobba lite mer inom media, kanske bakom kameran, på olika projekt som jag känner att kommer ge mig mycke energi och brancherfarenhet. Jag har också planer på att själv börja göra musik, och tänker om ekonomin tillåter införskaffa lite program, keyboard som funkar bra tillsammans med min nya dator jag också tänker köpa. Mick har jag redan. Jag skriver ju mina egna texter, men jag känner att detta är en bra tid i mitt liv då jag känner mig nyfiken på att börja skapa musiken från grunden i datorn. Vi får se hur det går, men jag känner mig nyfiken och förväntansfull inför det och det är en bra start 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0