MY DAYS

Insåg idag att de va väldigt länge sen jag uppdaterade bloggen... det är egentligen inte för att jag haft speciellt mycke för mig, de har inte blivit så bara...

Så vad har jag gjort på senaste? Jag har omgett mig med folk jag tycker om, tränat zumba och tittat på Vampire diaries - härligt va?

Har blivit helt awesome på Zumba och ikväll ska en kompis komma över och vi ska köra järnet på 45 minuters passet vi låste upp förra gången vi körde!

Var också på en mycket givande föreläsning idag som handlade om Asperger syndrom, väldigt intressant!


Kommentarer
Postat av: MikaelJ

Zumba verkar skitkul :P



Att leva med Aspergers syndrom är rätt intressant faktiskt.

2011-12-07 @ 18:10:21
URL: http://stygians.blogg.se/
Postat av: MikaelJ

Tackar...gammal börjar man ju bli :P



Haft min diagnos sen jag var 17år. Vem var det som stod för föreläsningen?



Kul att kunna använda tv-spel till nått nyttigt :P bra motion fick armarna av guitar hero :P

2011-12-07 @ 18:42:25
URL: http://stygians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0