NYÅRSKLÄDER?

På nyår är det nu bestämt att jag ska vara med några vänner och kompisar, vi ska äta middag hos mig först för att sedan bege oss mot slussen och fira tolvslaget där. Sedan tänkte vi gå vidare till nån pub, bar, lounge, club - vart har vi inte bestämt ännu. Klickade omkring lite på nätet för att leta efter en outfit, alternativt inspiration till en outfit. Har ju ganska många klänningar, som jag kind of aldrig använder... så jag ska nog ta någon av dom, men sen hittade jag den här;
Jag e helt klyven - är den taky eller är den nice?? Jag tänkte isåfall ha den med en knäppt kavaj över... den kan bli sjukt snygg på mig, eller så blir de billigt med blinget vid bysten?? Nu har ju modellen lite annorlunda kroppsform än vad jag har, men om ni försöker föreställa er - tror ni de skulle kunna bli bra?? Hittade den på havetohave.se. Ska kolla upp retur/öppet köp alternativen och kanske ta och beställa hem den och testa? Samtidigt som en liten röst inom mig viskar att jag har flera klänningar jag nästan aldrig använt...

Vad ska du göra på nyår, har du några planer än?




Kommentarer
Postat av: MikaelJ

Jag skulle nog tagit en klänning jag redan haft men kanske inte använt.

Haha den där meningen lät bättre i skallen än i textformat :P



Jag har inte direkta planer för nyårsfirandet..har fått lite erbjudanden osv men inte beslutat nått. Funderar på Stockholm men inte säker.

2011-12-19 @ 20:26:41
URL: http://stygians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0