PACKARD BELL EASYNOTE TS

Justee... vet ni vad?
Igår när jag och mamma var på Elgiganten så köpte jag en ny dator!!

De va verkligen sjuukt mycke folk där, galen rea! De blev en Packard bell easynote TS med Photoshop elements  Har inte hunnit testa den fullt ut ännu men hittils e jag väldigt nöjd. Håller fortfarande på å lär mig elements, men de e kul. Har dock inte samma typsnitt som jag brukar så möö måste hitta något nytt att ha här till bloggen när jag skriver till bilder osv...
Ska köpa Logic studio snarast med, och en midiklaviatur, så jag kan börja skapa musik! Har aldrig gjort de förut, jag skriver ju texter men jag har inte tidigare testat att göra allt, men jag tror att jag kommer gilla de, jag har goda förhoppningar, vi får se hur de går! Om några veckor då jag hunnit lära känna packard bättre kommer jag med en rapport ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0