AFTER WORK

De gick jättebra att titta på lägenheten, känns stabilt, yeey!
Imorgonkväll ska jag iväg på nån slags... grej(?), vet inte riktigt vad det är men de e iaf en tillställning för att artisten Adam Tensta ska släppa ett nytt album. Så ja de e nån släppa-album-grej i stan. Vet inte alls vad jag ska ha på mig(?) Men de blir nog jaa... after work - för jag måste typ springa från jobbet för att hinna... ih! Sen ska jag upp igen på onsdagen och jobba heela dagen, så yuuup, jeans och skjorta/kavaj som vanligt eller?? Haha tur att man alltid e fashion, man behöver ju inte skämmas iaf... hoppas inte alla e värsta uppklädda de vore trist om man kom helt felklädd^^


Yeayea sånt händer...
Nu ska jag nog krypa ur jeansen i alla fall och lägga mig och titta på tv/läsa/skriva dagbok. Får se vad jag har på mig imorgon... tyvärr kommer ni nog inte hinna få se nån bild innan jag åker då jag kommer åka direkt efter jobbet... men jag ska försöka komma ihåg att fota när jag kommit hem! (om jag inte stupar av trötthet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0