ALL HEARTS DAY

Hihi gårdagen var faktiskt helt underbaar måste jag säga! Har aldrig firat alla hjärtans dag som igår - men trots allt klassiskt smör så blev de helt murwmurw - jag tror jag gillar high-school-movie-cheesy-ness-stuff after all^^
Om man verkligen går in för att fira någonting så blir de ju fuckin fab - de ska jag lägga på minnet, fira mer saker redigt - why? Just for the fun of celebrating anything!!

Fick en hjärtformad chokladask med Anthon Berg - naww hur underbart är inte dee?? Ska bjuda mina vänner när dom kommer över senare ikväll för att spana in min nya lägenhet yeey 

Nu måste jag bädda sängen och annat sånt, ska iväg till jobbet snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0