ALL HEARTS DAY

Jaa nii... idag är de Alla hjärtans dag!
Glad alla hjärtnas dag eller vad man nu säger... egentligen förstår jag inte riktigt firandet av de, men jovars de e väl mysigt och fint att hylla kärleken lite extra en dag om året. Jag firar iof kärleken varje dag tycker jag, men ska de va så ska de va tycker jag^^
Detta år går jag all in och jag och mitt hjärta ska laga mat tillsammans, jag tänkte köpa lite rosor mm. Mysigt visst?? Haha hoppas verkligen de blir great - ingen av oss e väl några elit på att fira alla hjärtans dag, men lika bra de kanske då man inte behöver oroa sig för att göra "fel" eller inte va tillräckligt romantisk eller något sånt^^

Sen sänder jag självklart massa kärlek till minavänner/familj och alla mina ungdomar! Hoppas alla får känna lite extra kärlek och värme idag 

Nu ska jag på stan och köpa lite vin och sånt, hihi, har du några planer? Frivilligt eller ofrivilligt? Är du en av dom som skiter i alla hjärtans dag eller gillar du högtider?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0