HIAM + GODNATT

Inser hur illa jag e på att lägga ut bilder här... borde jag skämmas??
Ajjah whatever... sitter på min lillebrors dator hemma hos mamma, så blir dessvärre inge roligt inlägg nu heller, mööh. Har ju bara varit hemma idag och eh, ja degat och segat? Känner mig fortfarande lite småhängig så jag ska väl bums i bädd nu med desamma... var iväg en liten liten stund till en vän som bor på orten, fick lite kläder av henne, random? Som jag ska visa så fort jag känner mig lite piggare... de va hur snyggt som helst iaf - de här har varit en awesome dag på alla sätt och vis, förutom att jag e lite smygkrasslig då? De går säkert över typ imorgon eller någe!
Neej nu e de te och sen dags att nanna kudden! Justee ni har väl redan sett Britneys senaste video va? Hold it against me ni veet... skapad av vår allas Jonas Åkerlund. Postar den till er som vill ta en till kik eller inte sett den än:
Låten tycker jag ju e riiktigt tungtung. Videon? Mjaa... den e väl cool... snabba snygga klipp, hela den här... en svartklädd med svart bakgrund Britney, en vit, brud/bröllopsklänning/oskuldsfull Britney och de e hennes två sidor som kämpar mot varandra blbabla evil side win mjao känns kanske lite old eller är de bara jag??

Videon får väl OK... cool men kanske inte videos of 2011... eller va tycker du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0