HOBBYMODELL

Hej Sofia som undrar lite om hobbymodellandet!

Jag är bara medlem på modellbilder.se, tycker väl att det är en sådär sida. De finns väldigt mycke skit, anser Jag, men också en hel del bra fotografer och makeupartister mfl. Jag har skrivit lite om hobbymodellande tidigare bland annat här som du gärna kan läsa (du kanske redan gjort de?)

Jag skulle kunna höra med lite fotografer jag känner som fotar fler modeller och är mer inne i branchen än vad jag är, om dom har några andra tips på sidor osv. Men annars känner jag också hey, ser du nån bra svensk fotografs bilder på nån sida eller så, hör av dig tycker jag? Man kan ju alltid chansa! (men va försiktig som tidigare skrivet!)

Jag kan återkomma om jag hittar nån mer sajt som verkar fungera lite liknande som modellbilder.se! Tack för att du fråga och för att du läser min blogg from time to time, de e alltid kul å veta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0