KALLT!

Ahh va svinigt kallt de var på plåtningen, bööh, jag var mycke klenare än vad jag trodde haha - men jag tror ändå de blev väldigt bra coola bilder, fotografen och maken hade mycke tålamod med mig, fantastiskt 

Nu ska jag snart iväg och kolla på lägenhet med min vän Emma! Jag ska ju flytta in i en liten lägenhet (förmodligen nu i veckan!) men jag söker ändå någonting närmare stan (och gärna lite billigare). Hoppas de går bra!

Såhär ser jag ut nu - hoppas de duger för lägenhetstittande. De får de lov att göra, ser ju kind of ut såhär liksom så haha passar de sig inte får jag väl bo nån annanstans antar jag. Men jag ser väl representabel ut riight??

Åh mina fingrar bara slinter på tangenterna - känns som jag inte riktigt tinat upp från plåtningen ännu trots att de var flera timmar och en lång varmdusch sen... burr!
Sen ikväll ska jag bara mysamysamysmys, ser såå mycke fram emot de!
Ajja got to go - har ett tåg att passa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0