NEW CLOTHES

Heej!
Sry att jag inte skrivit på hela dagen... har varit hemma hos mamma, och min dator e jaa... hemma hos mig? Åkte hem för någon timme sen drygt, jag och mamma har (såklart) kollat på The vampire diares, yeey it's always gooooood!
Hon hjälpte mig att småfixa lite här hemma, rara mamma. Är fortfarande lite småhängig men jag är på bättningsvägen! Ska dricka te och mysmysa mig hela kvällen och natten - sen imorgon ska jag faktiskt iväg till Västerås! Tänkte titta lite i butiker och stora omrking rent allmänt, men huvudanledningen till att jag åker dit är att min älsklings mamma bor där och vi ska hälsa på henne. Ahh träffa family, borde jag va nervös?? Äh- mina nerver är av stål, jag är redo!

Jag nämnde väl att jag var och chillade med några vänner en liten stund igår? Då fick jag lite kläder. Isnt that great haha? Lucky me att en av mina vänner äälskar att köpa kläder, så hon kan ge bort massa snyggt till lilla mig 
Orkade inte fota så många av dom för jag känner mig så seg, trött och småmulig, men jag fotade iaf en sweet rosa liten kofta jag haft på mig idag, och en pälsjacka (grrr nice!)

Ska ta med mig kameran till V-ås, kommer säkert fota en del där, ni får se på söndag!
Mamma har också hjälpt mig med nya jättefina lila gardiner, samt massa doftljus, så nu är hela lilla lägenheten fylld av vag liljekonvalj och ros doft. Ahh frid! Aroma therapy for the win!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0