NYA SKOR ETT

Ohh - har tvättat för första gången hemma i lägenheten, yeey (ska bara fundera ut hur torktumlaren funkar nu då..?) Har flängt omkring hela morgonen, köpt bl a massa nya värmeljus, massa mat, tvättmedel, ny webcam mm. Skönt att ha de gjort liksom!

Såhär ser jag ut idag när jag flänger i förorten^^
And also - ett par av de nya skorna min underbara vän köpte till mig 

Juste har också hunnit städa hela min lägenhet, waaoo!
Det som verkar hända resten av dagen är vääl... att en eller två vänner dyker upp om ett tag och ska fixa lite med mitt hår. Chilla med henne/dom. Ännu senare ska jag in till stan en snabbis och möta upp två andra vänner. Sen ännu senare susar jag hem och möter älsklingen och myser och sover gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0