VIKT?

Undra om jag har gått upp i vikt? Kom bara att tänka på de när jag tog lite egopics... jag menar, it makes sense isåfall, eller? Jag äter annorlunda nu när jag bor själv... inte alltid hälsosamt direkt, mjölk med maximal procent fett all the time osv osv. Jag kan inget om kost? Sen tränar jag NOLL just nu...

Jag väger mig ju kind of Aldrig så hur ska jag kunna veta liksom? Mina kläder sitter iof likadant... hmm... yeayea craap... kanske e dags att frakta hit min pole och sluta ha grädde i teet och köpa lättmjölk? Måste ringa min kusin tror jag jag behöver help - jag har iingen aning om det jag äter innehåller... whatever-som-gör-att-man-går-upp-i-vikt... damn! Borde egentligen sätta mig in i dehär med vikt, kalorier, fett, socker, salt och sånt men ööh jag är såå ointresserad??
OK maybe... att de räcker med att köpa en lättmjölk, laga min mat själv och inte bara köpa massa kebab och sånt skit, ta hit min pole och snurra lite på den minst 5 gånger i veckan? Hur låter de?
De låter som en bra plan tycker jag!

Snart ska jag iväg hem till mamma igen... raringen och hans mamma ska komma och hämta upp mig där senare i eftermiddag... ska prata lite med min brosha om dehär med mat å sånt, han kan sånt... (varför blev typ hela min släkt kost-och-idrottsintresserad förtuom jag?? :p)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0