XPERIA

Oh baby imorgon kommer min älskade XPERIA hem igeeen
Eller murw... faktum är att min gamla dog. Dom kunde inte göra någonting på verkstan då kretskorten blivit mosade, buhu, men jaa de kommer en ny kropp - samma simkort, samma minneskort - dens själ har överlevt!!

Kommer bli såå glad när jag får den! Ska ställa in allt igen och fixa massa med den, nawwnaww-supernaww!

Ska precis hem från jobbet... har slutat men tänkte skriva några rader innan jag går hem. Har haft konfirmander ikväll och de var huur kul som helst! Dom e så otroligt duktiga, alltid kul att möta alla fantastiska ungdomar!

BTW ska kanske ta och plåta på fredag? Om jag hinner med haha, har en del att pyssla med på jobbet^^ Sen på lördag fyller min kusin år! Så jag ska till Örebro och fira med henne, yeeey! Det är prinsess-party och jag ska vara ***********!! (jag skriver sen hihi)

Skulle vilja va fett ambitiös med min utklädnad, som jag brukar vara, men de e något slags halvt utkläningsparty och jag har ingen direkt tid till att fixa... mööp. Så ja vi får väl see...

Ajja got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0