23 ÅR

Jag är inte alls intresserad eller insatt i idrottsvärlden... men när jag kikade i en träningstidning som en vän till mig köpt kunde jag inte undgå att chockas över att Charlotte Kalla och jag är lika gamla!?

Jag tycker hon ser ganska mycke äldre ut än mig, eller??

Den första frågan jag då ställer mig är... är det jag som ser liten ut eller hon som ser gammal ut?? Shit - min verklighet är i förvirring. Hur ser normen av 23 åringar egentligen ut?? Jag har bara gått i min lilla bubbla och antagit att alla ser typ ut som jag - men såklart med olika stil/hårfärg/kroppstyp osv osv. Har jag levt i en felaktig vision om att normen av 23 åringar är lika stor procent tonåring som jag?? Är man vuxen på riktigt när man är 23 och ser man riktigt vuxen ut?? Är jag ovanligt pubertal för min ålder?

Wao - se så vag uppfattning om omvärlden man kan ha...
tror ändå inte att jag alls ska forska vidare i detta, för egentligen bryr jag mig inte överdrivet. De var bara en liten realitycheck för min del tror jag. Jag menar, jag ser ju ut som jag gör oavsett right?? Och jag gillar verkligen mitt yttre - och de e de viktigaste!! Insåg plötsligt hur lite koll jag har på ålder, när jag tänker på de så är det med nöd och näppe jag vet hur gamla folk omkring mig är som jag umgås med^^ Mental ålder is everything för mig^^

Ajja... slut på skrivandet, behöver verkligen gå och äta något!
Hoppas du får en fortsatt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0