ANDREA FELLDIN

Jag tycker Andrea Felldin är såå himla fin!!

Hon gör sig så bra på bild, verkligen fotogenetisk!
Blir så taggad på att plåta när jag tittar på hennes bilder! Inte för att jag skulle vilja ta rena glamourbilder just nu i mitt liv - men kanske något i stil med den översta bilden med glasgolvet och den mysiga tröjan? So beautiful!

Förstår inte hur någon på denna jord kan undgå kärleken till skönhet! Jag älskar skönhet! Människor, natur, byggnader, saker - allt egentligen!!
Sedan är ju skönhet absolut individuellt! Det jag anser vara skönhet kanske du inte anser vara det - det är något av de fina med skönhet anser jag! Jag älskar att höra vad andra anser vara en vacker byggnad eller ett attraktivt utseende! De finns lika många definitioner av skönhet som de finns människor - och jag är fullkomligt kär i det! Hela begreppet!

Har ingen som helst förståelse för folk som inte prioriterar skönhet av något slag i sitt liv... jag är en total sucker för det! Musik, konst, människor (både vackra utseenden och insidor!), byggnader, platser, kläder, saker - aaaw. Vad vore mitt liv utan skönhet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0