BEBISAR


Under gårdagen kom en ny liten bebis till världen som är son till två bekanta till mig. Stort grattis till dom!

Det fick mig såklart att fundera lite på dehär med bebisar och sånt... wao. De e verkligen något right? Läskigt och spännande med livet... som dom flesta av er vet är min biologiska klocka riktigt långsam och seg, jag är no way near en bebis - obehagligt att tänka att personer i min ålder som får bebisar är unga, men inte i närheten av så unga så att dom skulle platsa i unga-mödrar-tv eller liknande. Damn de finns personer i min ålder som är redo och mentalt mogna?? Wao...
Men no stress, sånt där händer när det händer antar jag... eller så gör det inte de right och då är de inte värre än att jag blir en gammal dam med katter och är helt och hundra nöjd med de??

Vill du ha barn?
Varför/varför inte?

Jag har nog ändå kommit fram till att jag tror att jag nån gång vill ha ett barn eller så... jag menar, de kickar säkert igång, när jag e klar med allt stuffie jag vill ha gjort mm. Jag blir nog en ganska gammal mamma, dvs biologiskt, snygg och ung i sinnet tänker jag vara hela livet!

... men nu när jag tänker på allt med födslar och skrikande bebisar och bajsblöjor mm... är jag så fruktansvärt nöjd med att sitta och spela sims, yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0