BILDRENSNING

Suck har precis gjort en stor bildrensning på facebook... har avtaggat mig på massa foton, känns skönt på något vis, yeey! Har sparat ner alla fotona så jag ändå har dom kvar liksom... =) De e därför jag inte hunnit skriva så mycke idag... jobbat och fixat med facebook... såhär ser jag i alla fall ut idag:

Eller ja ungefär. Kameran ville inte riktigt leka och jag orkade inte ta flera bilder, så något med blixten gjorde håret lite småskumt meeen... whatever typ. 

Nu ska jag antingen gå och titta på lite tv, eller börja med min nya bloggdesign... De blir nog ingen radikal förändring men kanske lite färgändring och nya bilder i headern och så. Ha de så bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0