DE LÖSER SIG

Va skönt de känns - känns som att en hel del börjar lösa sig i mitt liv idag! Kommer snart att få en ny telefon pga att min var för trasig för att laga... de ska bli så härligt att få tillbaka en vettig lur med mp3, internet mm. Har eventuellt fått en lägenhet med, och de känns så extremt befriande så de knappt är sant!
Det är inte helt säkert ännu så jag berättar inte mer om den nu... men det känns bra i alla fall, så jag hoppas på de bästa! Är hemma på långlunch nu och tänkte nog ta en liten powernap snart - skönt!
Min lillebror fyller år idag!! Så jag har ätit födelsedagslunch med honom och så, yeey!
Senare ska jag tillbaka till jobbet och ha konfirmander, de kommer nog bli jättekul!
Såhär ser jag uti dag:

Ingen bra bild... men ändåå... ska sätta i mina dreads imorgonkväll så jag chillar lite med håret fram tills dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0