"DEN FÖRLORADE SONEN"

Ikväll har jag bara druckit te och druckit te och snackat och pratat och babblat - heelt underbart! Känns som länge sen jag hade en redig te-och-prat-stund!
Två vänner till mig var över, var den ena av dom precis flyttat hem från utlandet, de va kul att ses igen- skönt att han e hemma igen! Mina föräldrar verkade också väldigt glada - min pappa vägrade typ lämna matbordet, naww, de va lite familjekänsla över de hela och de va gulligt att se att mina föräldrar också blev glada haha^^

Nu är det verkligen dags att gå och lägga sig... de e fullt ös imorgon så jag behöver vara rejält utvilad! Första konfaträffen för året imorgon, yeey ska bli kul att se alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0