LÄKARTEAM

Var in till Uppsala idag för att besöka läkaren,
har haft problem med blåsor i min mun. De vägrar försvinna och de gör ont och är osexigt på så många vis! (man ser helt wo ut när man äter för de gör ont hela tiden och man typ sluddrar mm^^) Kan jag inte artikulera så kan jag inte spela in musik och sjunga - och DE e verkligen jobbigt!
Så i alla fall brummbrumm iväg till Uppsala (påminn mig om att böna och be att få bli remitterad till Karolinska eller Danderyd nästa gång?? Hittar inte alls i Uppsala, bussarna är väldigt underliga och de e dyrt att åka...)

Sen när doktorn som ska undersöka mig kommer och hämtar mig så förklarar hon att de kommer vara några läkarstudenter som gör praktik, och hoppas de e okej. Ja såklart sa jag, de gör ju inget, de måste ju öva. Kommer in så står de 4 pers där, haha, tror aldrig att min näsa, min mun och hals (insidan av den) och öron blivit så väl undersökta, någonsin!

Alla blir nog helt fantastiska läkare, alla var jättebra och kände mig väldigt välbehandlad av ett sånt A team... men fortfarande. Hmm idag har 5 pers kollat i min näsa och kollat med förstoringsspeglar i min mun... allt va i alla fall normalt förutom mina blåsor, vilket dom såklart snabbt fann en snabb och smärtfri lösning på i form av en salva.
Fantastiskt med läkare som kan sina grejer va??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0