MIN HIPHONE

Nu när min XPERIA tyvärr avlidit så använder jag min rara Hiphone 4 mini tills jag hunnit få en ny av Siba (vilket lär ta ett tag...) Jag är hittils faktiskt väldigt nöjd med den!

Bilden är i naturlig storlek... dvs att den här telefonen är vääldigt liten för att vara en touchmobil. Den har design som en iphone 4 men är från China. Jag köpte den billigt från tradera.com och hade väl inga egentliga förväntningar förutom att den skulle gå och ringa från.

Det tog någon timme att förstå sig på den, hur man hittade å ä ö när man ska skriva meddelanden osv, men över lag har den varit väldigt enkel att lära känna och idag har jag fixat inställningarna för min facebook på den. Den är komplatibel med tele2 och man får med laddare som är anpassad för svenska uttag osv osv.

Man får trycka lite hårdare än vad jag är van vid på XPERIAN men efter den lilla justeringen så är den verkligen hur fin och bra som helst!

Över lag gillar jag ju inte allt för små touchmobiler, och skulle aldrig i livet byta min XPERIA mot tex. denna eller en X10mini eller så - men jag känner mig ändå snygg och trendy med denna i handen och behöver inte skämmas över pinsamma polyfoniska ringsignaler eller liknande.

Mobilen har kamera, videospelare och mp3 inbyggt. Jag har ett ganska litet minne i denna eftersom det bara är min reservmobil, men jag använder mp3n och den är jag nöjd med! Enkel att navigera med ipodkänsla. Plats för 2 simkort vilket jag nog kommer sakna när jag får tillbaka XPERIAN eftersom jag inom en snar framtid kommer att ha två nr...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0