MM ENSAMHET

Ahh... finally lite ensamhet!

Familjen åkte till biltema i Uppsala tidigare idag, så under de senaste timmarna har jag bara roat mig med att
1) Gå omkring naken
2) Badat badkar (utan att låsa dörren!)
3) Sjungit högt
4) Suttit i köket och läst (dvs sett dagsljus utan att ständigt bli störd av någon familjemedlem eller annan)

Vet ni hur skönt de är??

Skulle definitivt kunna vänja mig vid detta!
Har en lägenhet på g, men den e lite i dyraste laget för min del... ska i alla fall och titta på den i veckan som kommer - jag behöver frihet!! Men nu verkar det som att en vän till mig har en annan på g, då kanske jag bor med henne istället! Vi båda jobbar så mycket så vi kommer fortfarande få egentid att göra sånt här strunt på!
Ensamhet är verkligen viktigt för mig. De e då jag andas, laddar batterierna och funderar över livet. Snart ska lite vänner kommer över och vi ska ha True blood-maraton. Förhoppningsvis blir det jättekul och förhoppningsvis är serien bra, annars blir de riktigt träligt^^

Ska ta och njuta av den sista lilla tiden i ensamhet!
Tycker du om att vara ensam ibland? Varför/varför inte? Vad tycker du om att göra när du är ensam?



Kommentarer
Postat av: Amanda

True blood är bra , jag har köpt 2 säsongen nu :)

2011-02-06 @ 18:20:57
URL: http://bummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0