PACKA?

OK kom precis hem från jobbet... de va väl en helt OK dag men de känns alltid lite segt när man inte träffar ungdomarna... de e dom som ger en bränsle kind of så de blir lätt lite trist när man bara jobbar hela dagen utan att få träffa dom på kvällen... =(

Nu ska jag väl... invänta mat, och sedan packa inför helgens Östersund-tripp. En av mina fantastiska vänner ska flytta dit för att studera, och snortidigt på lördagsmorgonen åker vi tillsammans dit för att spana in hennes nya stad. Det kommer nog bli spännande hoppas jag. Vi är ett helt galet tjejgäng så de lär bli väldigt roligt!
Ska packa så lite som möjligt... delvis för att vi inte får plats med  n å g o n t i n g  då min väns flyttväskor måste få plats. Delvis för att vi åker hem igen redan på söndagen så de ska väl inte behövas så många ombyten?^^

Ska ta och fundera lite på vad jag ska ha på mig bara å så... tror de får bli ett par Miss sixty jeans i alla fall... dom är snygga och sitter riktigt bra - samtidigt som dom är så pass mjuka så dom nästan skulle kunna komma undan som ett par leggins^^
Sen typ... eh. Linne och kavaj?
Jag får väl see...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0