SEG VECKA

God förmiddag allesammans!
Hoppas ni har sovit gott... de har i alla fall jag! Vaknade lite senare än vad jag hade tänkt mig, men de gör inte så mycke. Har inga möten idag förens på kvällen... så ingen anledning att skynda sig!
De har varit en lite seg vecka för mig tycker jag... har jobbat mycke och ändå inte haft så mycke ungdomar, vilket överlägset är de roligaste på mitt jobb. Igår hade jag dock konfirmander och de var jättekul och roligt!!
Dom ska göra en föreställning a la Wallmans salonger som redovisning, och dom har verkligen hur tunga ideer som helst - känns kul att få va del av en så kreativ process!! 

Såhär ser jag ut idag;

Kör lite mysig stil idag. Kommer inte jobba så mycke imorgon, kanske nån timme hemma, och inte på lördag heller, så man kan ju säga att idag är sista dagen på jobbet innan min helg börjar. Jag jobbar ju söndag så fre och lör är ju min helg kind of...
Ikväll tror jag de bara blir hemmamys... är lite sugen på afterwork, meen... bor man ute i nowhere så finns de inga mysiga sånna ställen... to bad!
Kanske sätter mig och tittar på Vampire diaries med en liten baylis eller något?

Vad ska ni göra ikväll?
Några planer för helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0