SPEEDY

Åh hemma från stan... mår lite illa, uöh avskyr illamående, men annars är allt super. Mina fingrar är lite stela och frusna så de går lite segt att skriva - behöver verkligen en stor kopp te!

Gick mest runt och tittade i affärer... köpte ingenting dock. Kände inte att jag hittade någonting speciellt som jag ville ha... ska nog ta och rensa i mina garderober och så sen, känns som att jag har massa som jag inte längre använder. Kanske är dags att ge lite vidare till någon som skulle uppskatta det bättre än jag?

Var i alla fall inne på Louis Vuitton och kollade på lite väskor. Skulle verkligen vilja ha en speedy - tror jag ska ta och köpa en under våren... är dock lite osäker på vilket typ av tryck jag vill ha...

Någon av dessa två...
Vilken skulle du råda mig till att köpa? Vilken tror du passar mig bäst?

De va så fantastiskt trevligt därinne, kan verkligen rekommendera er till att ta en sväng förbi där nästa gång ni är i stan (om ni gillar deras typ av väskor/skor/plånböcker mm) Jättetrevlig kunnig personal, dessutom en herre i kostym som verkade ha som enda uppgift att öppna dörren för en då man kom eller gick - fantastiskt! De kallar jag service! (han kan ha varit någon form av säkerhetspersonal iof...? Ajja anyway, de va trevligt och uppskattat!)

Ska kolla lite på Louis Vuittons hemsida för fler modeller... blev väldigt sugen på att köpa något från dom när jag var in i butiken... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0