SRRY

Wao sry... försov mig till jobbet idag och har jobbat till... 22 ca? Nån gång där, sen när jag kom hem åt jag, sen slöade jag framför Vampire diaries, heh. Insåg först nu att jag inte skrivit något i bloggen idag...
Nu e jag trött som ett djur och tänkte gå och sova... mjao!
Någontin värt att nämna är att jag för stunden inte har någon direkt vettig mobil... därav sega/alt uteblivna sms-svar... ring om ni vill något, så når ni mig bäst just nu OK?

Siba tog ju ungefär 7 år på sig sist när jag skulle reparera den så ni kanske kan nå mig lagom tills jag fyller 30^^ Vi får väl se hur de går för dom denna gång, eller snarare vad dom ska skylla på?

Få se... jag har några förslag till undanflykter:
1) De har varit semestertider så all personal bla bla (är lika sega som alltid??)
2) Många ärenden nu efter nyårshelgen och så eftersom alla drunkass sabbat sina telefoner (och de har aldrig hänt förut så ni visste om detta och kunde vara fler på verkstaden??)
3) De e lång kö på verkstaden eftersom de e så få som jobbar med detta (med detta menar dom egentligen att dom vill försöka spara in ca 2 kronor i porto på att skicka alla mobiler till lagning samtidigt, yup jag är elektroniknörd och råkar veta att alla elkedjor i sthlm postar till samma verkstad och har samma kösystem och att tex Elgiganten har mindre än halva väntetiden i jämförelse, eftersom dom skickar varan samma dag dom får in den...)

Eller så är dom bara ärligt obrydda med "haha ibland får man lära sig den hårda vägen att aldrig mer handla hos oss - vi bryr oss faktiskt inte om dig eller din mobil, sucker!"

PS Har du jättebra erfarenheter av Siba eller av någon annan anledning känner att jag är orättvis mot dom - de e OK, bli inte grinig/känn dig påhoppad om du kan låta bli, du vet att jag inte menar så så just drop it OK?
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0