STRIPPED

Heeej!
Satte i mina dreads igår, yeey ni ska få se senare!

Tänkte bjuda på ett litet musikklipp från back in the days 2002! Det är från min stora favorit Christina Aguilera! Hade föräldramöte igår för en av mina grupper, då vi hade en övning då vi pratade om oss själva som 14 åringar... 2002 var jag 14 år, och var i full fart med att upptäcka och lära känna mig själv. Ta reda på vem jag var och vem jag ville bli. De var en ganska hård resa to be honest - men tusen gånger värt de nu när jag ser tillbaka!
Christina Aguilera har alltid varit en stor förebild för mig och jag inspirerades och blir än idag av hennes musik och personlighet - så därför tänkte jag delge några låtar från hennes album Stripped som släpptes i slutet av -02.

Stripped part one


Can't hold us down


Soar

Make over


The voice within

Stripped part two


Om ni inte hört dom - ta er tid att lyssna. Riktigt stärkande låtar, i alla fall för mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0