TESTAMENT

Har jobbat hemma idag, bland annat med att spela ett spel som är baserat på gamla testamentet - enkelt kallat för just "Testament". Har spelat 2 kapitel nu, som de kallas... dvs två banor. De e ganska kul - inte mitt typ av spel men de e ett roligt vis att gå igenom gamla testamentet^^ Kan redan ge många bra förslag till en ny version av spelet som nog skulle göra det lite bättre... men de e ändå helt okej som sagt. Man vill ju spela klart de i alla fall och de e ju ett bra tecken :P

Ska spela de lite mer innan jag bestämmer mig helt för vad jag tycker om de... men de är intressant och man får helt klart en lite bättre hum om alla personer och alla namn från gamla testamentet. Jag skulle gissa på att jag skulle känna mig lite mer hemma i vad mer insatta människor pratar om när dom pratar om gamla testamentet - känna igen och ha en liten liten aning om vem som pysslade med vad osv. De e ju en stor seger känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0