THE TOURIST

Nu åker jag in till stan för att gå på bio!
De blir "The tourist" med bl a Angelina Jolie och Johnny Depp. Hoppas verkligen den e bra! Johnny Depp är en av mina favoritskådespelare och tycker faktiskt att allt jag sett med honom är väldigt bra!

Känner mig chill ikväll och för en gångs skull så har jag faktiskt mjukiströja... whaat??
De stämmer, haha, de e så ruggigt ute så jag måste bylta på mig för att överleva! Orkar inte med gåsjackan just nu, vill dessutom ha min mysiga mössa jag köpte i London 08 då jag va där med tjejerna. Tycker inte den passar till gåsen... bättre till skinnjacka inte sant??

Haha minns när jag köpte den, fick sjukt många "Hi russian-girl" och "Where you from, Russia??" när jag gick med den på gatorna. Förstår inte än idag varför, jag menar, de va kallt och höstburrigt. Dessutom - hade jag varit från Ryssland, dvs askallt land, hade jag väl gått omkring i sommarklädsel?? :P Fattar inte alls "skämtet". De va väl ovanligt med den här typen av mössa då kanske? 

De har ju funnits väldigt många sånna i år men dehär var ju ändå drygt två år sen... ahja whatever^^ Jag gillar den iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0