THE VAMPIRE DIARIES

Som ni alla förmodligen vet så är jag en riktigt sucker för Vampire diaries, och igår när jag var inne i stan en snabbis för att sola, köpa en ny fin svart skjorta så så passade jag också på att köpa på mig första och andra delen (dubbelbok) av orginalboken. Som ni kanske vet så är den från 1991, dvs att den har några år på nacken... började läsa den lite lätt och än så länge gillar jag den. Den är ju lite annorlunda i jämförelse med tv-serien, det märks redan i första kaptlet.
Bland annat så är karaktären Jeremy, Elenas yngre bror, en hittepå-karaktär och Elena har i böckerna en lillasyster som heter Margaret och bara är 4 år gammal. 
Sedan beskrivs Elena som en lite mindre ödmjuk person i boken hittills, och dessutom har hon egentligen väldigt blont hår och över lag ljusare drag (inte helt olik mig själv faktiskt, damn jag borde spelat henne?? Haha nej jag skojja bara jag fullkomligt love alla skådespelarna dom gör ett  f a n t a s t i s k t  jobb!)

Ska bli spännande att se fler olikheter och likheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0