ANGEL

Heej!

Idag har varit en riktig funderardag för min del... har också hunnit med att läsa, spela kubb med mina föräldrar och se på en massa Angel. Bra serie de där faktiskt, inte lika bra som Buffy, men den funkar. Har tänkt en hel del på vad som gör att jag är som jag är, vad som format mig och formar mig. Deep stuff, och jag tänker inte dela med mig av det här... men de e värt att tänka på sånt här ibland tycker jag.

Både Buffy och Angel serien är bra serier när man vill få sig funderare. Genigala karaktärer ochh konversationer, synd att dom är gjorde för så pass många år sen så att många idag har svårt att ta till sig serierna pga tekniken som användes då... undrar vad Joss Whedon gör now days anyway...

Dagen har varit en skön paus från vardagen. Kastar mig in i den imorgon igen tror jag och åker till Kista för å träffa lite vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0