AUDREY KITCHING

Hårfärgningen igår gick suuuperbra, jag e såå superfresh-mega-söt! Ni får se bilder senare... faktum är att jag ska plåta senare så de kommer komma fresh modell-bilder på mitt nya hår, yeey!

Efter att superduktiga Emma, min over all hårguru som btw gör mina dreads med, fixat klart med håret och jag stod och gottade mig i mitt stora ego, så nämndes Audrey Kitching. Var såklart tvungen att googla and guess what, I'm in loove!

Jag har ljusare rosa än hon, och jag har ju bara slingor... men åh va fint hår hon har och åh va fin hon ee... (mitt hår kanske också slutar sådär, bööh? U never know...)

Neej nu ska jag nog fixa lite med min musik, innan jag tar tag i kvällens plåtning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0