BONES

... man hade nästan kunnat tro att jag har en celebrity-crush på skådespelaren David Boreanaz. Först Buffy, sen Angel, nu Bones? Som dessutom är en lösa-mord-serie helt utan övernaturligheter - vet, de låter inte alls som mig att se en sån serie? Så varför har jag då börjat kolla på Bones, om jag nu inte är smygförälskad i skådisen som är gemensam nämnare för alla ovanstående serier?

Juuust messing with you, haha, Buffy och Angel e ju 2 av mina all time favorites, de handlar förmodligen mest om Joss Whedon som gjort serierna, fantastiskt manus och underbar karaktärsutveckling, mm precis min stil!

Bones har jag börjat kolla på nu idag bara, pga flera anledningar egentligen... tex att de vore spännande att vidga mina vyer och se någonting non-fantasy och att mamma hade fått med några avsnitt gratis nån gång då hon köpte nån tidning, så vi hade avsnitt liggandes i bokhyllan.

Den e ganska bra, kanske inte hundra min grej, men jag tänkte köpa första säsongen och se... man ska alltid ge en serie minst en säsong innan man kan göra ett ordentligt uttalande!

Sen e han ju ganska stilig, visst? Även om han e lite kylskåpig till och från, och på gränsen till för gammal? Och vem har inte haft en, eller flera, jag-är-så-djup-och-mystisk-och-plågad-och-ädel-och-dessutom-vampyr-med-mörkt-förflutet-förälskelse? Inte nu alltså, haha, men remember kids att när jag var 13 var de Buffy the vampire slayer som ägde tonårs-vampyr-marknaden^^

A n y w a y, imorgon ska jag va i stan heela dan, min kusin kommer hit så vi ska shoppa, äta gott och snacka massaaa - bara sitta och uppdatera oss om varandras liv, de va ett tag sen vi sågs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0