CLOTHES

Heej!
Ursäkta att jag inte skrivit något idag... har vilat massa, var en klant imorshe när jag var och handlade tyg, snubblade till i butiken och stukade foten(??) såå typiskt, de e inte så jättelikt mig att vara klantig såhär... möh, märks att jag e trött. Skulle egentligen ha plåtat imorgon, men just nu känns de som en dålig idee att hoppa omkring på en äng, trots att de skulle bli så fint... får väl se, men troligast blir det inte som så...

Har hunnit med att läsa idag, yeey, och vila. Sen skruvade jag ihop en ny garderob här hemma hos mamma - bäst att vara förberedd ifall de e så att jag måste flytta hem till mamma till hösten. Kommer förmodligen bo här till jul då jag kommer jobba såå mycke så jag knappt hinner sova^^ Bra att ha nära till kyrkjobbet då i alla fall, mina föräldrar bor bara 10 min gångavstånd.

Hade tänkt träna men eftersom min fot e lite... seg, så får de lov å va. Ska i alla fall fixa mina naglar och göra en ansiktsmask å så - får ta hand om mig så gott de går!

Har ingen kamerasladd här hos mamma, så ni får ge er till tåls med bilder... ska försöka komma ihåg å ta något med min mobil imorgon, men möh bilderna blir så mycke bättre med min kamera... aja, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0