HOUSE OF NIGHT

Heej!

Sov läänge idag, har mest hunnit äta "frukost", fortsatt att titta på första säsongen av Buffy, och läst lite. Håller på med House of night-serien. Dvs Nattens hus, eller vad det nu blir på svenska. En bra tonårs-vampyr-bok helt i min stil, förutom att de har fucked up vampyr-legenden, som verkar vara en outtömlig trend bland författare just nu... hmpf, kommer nog aldrig riktigt vänja mig vid det, men over all är de en bra serie enligt mig. Läser och läser, kan knappt lägga ifrån mig boken, de e ett bra betyg^^

Får se vart resten av dagen för mig... ska väl försöka antingen ha en dejt med mitt wii fit, eller träffa några vänner... som sagt, jag märker. Tills dess blir det mer Buffy och House of night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0