NYTT HÅR 2MORRO

Hej hej!
Hoppas allt e bra med er!

Jag mår braa... ska in till stan om ett tag och titta omkring lite, kanske handla något? Och sedan iväg på middag med några vänner! Gårdagen var jättehärlig, fylld av vänner och lite filmtittande och planerande (:

Inne i stan ska jag bland annat köpa hårfärg. Tänkte lägga lite chokladbruna och baby pink slingor. De kommer bli såå fint, right??

Jag frågade nyss min brosha vad han tror om idéen, han sa att han inte kunde föreställa sig mig i det, men att det säkert blev fint. Yeey! Vad tror du? Let me know (:

Sen ska tydligen baby pink vara vääldigt lätt att avfärga, så när jag tröttnar ska det inte vara så svår å få bort de... (till alla er som tänker hmm hur ska de blii??)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0