SOUTHLAND TALES

Såg precis på film med mamma - de blev Southland tales. Ni kanske inte har hört om den? Den e inte så jättevälkänd... en riktigt skum rulle som e gjord av samma snubbe som gjort Donny Darko, den mest skruvade obehagliga filmen jag någonsin sett... jag gillar den, tror jag, men kommer mest troligt aldrig se om den, Donny Darko alltså. Jag är så ohyggligt rädd för Frank...

Men nu till denna film alltså; Southland tales handlar om... hur världen går under. Tror jag? Den e minst sagt... konstnärlig. Gillar ni skumma filmer, tex soom Donny Darko eller Fight club, tycker jag definitivt att ni ska se denna. De e andra gången jag ser denna och jag måste säga er, den e krulig. Och då är jag ändå van vid tex Lost, dvs att jag är en ganska luttrad filmtittare^^



Men yea... I like it. Den e lite svårsmält bara, om man ser den ur ett djupt perspektiv...

Samtidigt har jag hunnit sy massa på mina piratkläder till medeltidsveckan i Visby. Det kommer nog bli jättekul och jag känner mig laddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0