MOBILBLOGG?

Jag behöver verkligen lära mig att mobilblogga riiight? Så jag kan hålla igång bloggen medans jag är ute och far. Se redan e klockan så mycke - och jag som ska upp och jobba imorgon, bööh!
Så vad gör jag hela dagarna? Så att jag inte har tid att blogga någee... jo, mycke e jobb just nu. Konfaverksamheten tar verkligen tid nu! Laddar inför sommaren med intensivvecka och läger! Sedan ska nästa års reklam ut och de e det en hel del pyssel med vill jag lova!
Försöker hinna träffa vänner och mamma med, och träna lite! På tåget sitter jag och läser, lite ungdomsvampyr-bok är alldeles lagom avancerat för mig just nu!
Köpte en random bok av samma författare som till Vampire diaries, min senaste vampyr-favorit! Helt OK bok, men inget i jämförelse med Vampire diaries!

Nu är det dags att sova, efter att ha jobbat lite musik (oh yes, de händer grejer, även om jag inte kan skriva om de just nu här i bloggen^^)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0