MY FEETS ARE KILLIN ME

Jag överlevde veckan...

De har varit en kul, intressant - men framför allt lååååång vecka. Har jobbat 7 dar i sträck, tur att alla är så underbara och goa! Är väldigt trött, har aldrig varit en morgonmänniska... imorgon är jag ledig, ska bli jätteskönt! Synd att mina fötter gör så fruktansvärt ont, de e riktigt förstörda... dåliga skor, inga inlägg. Jag har torterat mina fötter long enough, tiden då jag alltid hade sneakers is long gone^^

Ska kolla upp lite sån här... medicinsk fotvård? Och ekonomin... hmm... måste fixa dehär känner jag! Nu tänker jag gå tillbaka till mitt äta-sova-titta-film-mode... får skriva mer en annan dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0