PULSE

Igår tittade jag och mamma på en film som heter Pulse och är från 2006. Här hittar ni trailen:



Sad to say så var det en ganska dålig zombie-ghost movie med nån slags lame ass Voldemort som jagar dom och suger deras liv? Jag e inte into zombiemovies heller såå de va ingen hit för mig... halvvägs in i filmen hade jag 3 önskningar/förhoppningar om filmen. Dessvärre vidare de sig att inget av de skedde...

1) Vart är Harry Potter?? Han skulle kunna avada-kedava bort Vollis right away
2) ... kanske Buffy då? Hon skulle löst dehär sega fallet på 45 minuter. Vill minnas ett avsnitt som behandlar lite liknande ämne
3) Could Ian Somerhalder pls turn into Damon Salvatore NOW and smash all the ghost-zombies down??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0