-

Ursäkta att jag varit så seg på att updatera... har bara inte haft lust att skriva och jaa, då gör jag ju inte de såklart^^
Den här veckan har jag jobbat oförskämt lite, får försöka ta igen de de kommande veckorna... de löser sig, no problemas! De har varit mestadels trevligt dock. Har träffat vänner och bekanta och haft allmänt trevligt. Både i torsdags och igår har jag firat födelsedagar, de har varit väldigt trevligt... nu sitter jag dock hemma och segdegar, mööh, senare ska jag träffa två vänner som åker till Teneriffa under morgondagen, ååh!

Härligt med solväder ute, men wtf snö igår?? Inge kul alls... gillar över lag snö väldigt mycke men känner mig trött på den nu och vill bara ha vår!
Ska lägga upp lite bilder under dagen från de här dagarna som varit... får bloggläxa att berätta om dom, haha^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0